location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

Jaunumi

Subaru saglabā visaugstāko tālākpārdošanas vērtību

Subaru jau atkal tiek cildināts par augsto un stabilo tālākpārdošanas vērtību. Šoreiz „Kelley Blue Book” no ASV nosauc Subaru par vislabāko zīmolu attiecībā uz vērtības saglabāšanu.

„Kelley Blue Book" Amerikā nodrošina nozarei un patērētājiem informāciju par jauniem un lietotiem automobiļiem un ir līderi savā jomā. Jau otro gadu pēc kārtas Subaru par stabilo un augsto tālākpārdošanas vērtību saņem Vislabāk tālākpārdodamā zīmola godalgu.

„Subaru jau atkal ir absolūts līderis ar augstu tālākpārdošanas vērtību visā modeļu klāstā,” stāsta Eriks Ibara (Eric Ibara), „Kelley Blue Book" direktors.

Aptauja tiek balstīta uz reālajām ekspluatācijas izmaksām 5 gadu laikā. „Tā kā vērtības samazināšanās automobiļa īpašniekam patiesībā ir visbūtiskākais jautājums, mūsu pētījums palīdzēs automobiļu īpašniekiem izdarīt labāku izvēli," teikts KBB paziņojumā presei.

„Šī godalga apliecina zīmola apņemšanos dāvāt stabilas un zemas izmaksas automobiļu īpašniekiem visā pasaulē,” saka Ringo Rahumēls (Ringo Rahumeel), Subaru Nordic Baltijas reģiona direktors.

Vairāk informācijas KBB vietnē:

www.kbb.com/new-cars/best-resale-value-awards/

http://www.kbb.com/new-cars/best-resale-value-awards/best-brand/