location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns icon-wheel icon-wheel two icon-shield icon-insurance icon-service icon-funding

Jaunumi

Subaru joprojām vislielākā tālākpārdošanas vērtība

ALG (Automotive Lease Guide) ziņojumā par gada ieņēmumiem pēc lietoto automobiļu vērtības salīdzināšanas un novērtēšanas pieci Subaru modeļi ieņēma pirmās vietas attiecīgi savās klasēs.

alg.jpg

Outback uzvarēja "Labākais vidēja izmēra apvidus automobilis” klasē, WRX – "Labākais sporta automobilis”, Impreza ieguva "Labākā kompaktautomobiļa” titulu, XV bija "Labākais subkompaktais apvidus automobilis" un Forester ir visvērtīgākais "Kompakto apvidus automobiļu" klasē.

 

“Mēs esam sajūsmā, jo jau atkal ALG mūs ir atzinis par labāko zīmolu ar augstāko tālākpārdošanas vērtību un mūsu automobiļi ir saņēmuši titulus vairākos tirgus segmentos,” lepojas Tomass Dž. Dolls (Thomas J. Doll), Subaru America prezidents.

 

“Nozarē vadošā tālākpārdošanas vērtība ir tikai viens no daudzajiem iemesliem, kāpēc Subaru atrodas labi informēto pircēju iepirkumu sarakstu augšgalā,” piebilst Ēriks Laimens (Eric Lyman), ALG vecākais viceprezidents.

 

Ikgadējā ALG Tālākpārdošanas vērtības balva godina automobiļus un zīmolus, kam paredzama augstākā procentuālā sākotnējās cenas saglabāšanās pēc tradicionālā trīs gadu perioda. Šogad saņemot sešas godalgas, kopējais ALG Tālākpārdošanas vērtības Subaru piešķirto balvu skaits kopš 2010. gada ir sasniedzis trīsdesmit septiņas. Subaru tika nominēts par labāko zīmolu arī 2010., 2011., 2012., 2015., 2016., 2017. un 2018. gadā.

 

alg_obk.jpg

ALG ir nozares autoritāte, prognozējot autoražotāju modeļu atlikumvērtību ASV un Kanādā. ALG autonozares un finanšu pakalpojumu klientiem nodrošina pārskatus pār tirgus nozarēm, tālākpārdošanas vērtību prognozes, konsultācijas un automobiļu portfeļu pārvaldību un riska pakalpojumus. ALG publicē visu automobiļu, kravas transporta un SUV tālākpārdošanas vērtības ASV vairāk kā 50 gadus un Kanādā kopš 1981. gada.